joyzan<'3

Nu ska jag berätta något roligt :)
I morse for jag, mamma och pappa till farfar. vi var där till halv 12. halv 12 for vi till Rutviksreveln, jag skulle provrida en häst som heter Joysan, Eva (joysans ägare) sökte medryttare och så mejlade jag henne och vi bestämde att jag
skulle komma och provrida idag. i allfall. När vi kom fram så hälsade jag på Eva och vi hämtade joysan från hagen. Supersnäll men stor häst! 165 cm i manken ;) Joysan var/är (xD) supersnäll så hon var/är jättelätt att "handskas" med, jag ryktade henne och sen tränsade/sadlade jag henne ;) jag satt upp på stallplanen och skrittade ner till ridplanen, hon var stark och stor och pigg, och hon ville öka farten hela tiden också, men det gick bra till slut :D jag har aldrig vart med om att man bromsar en häst med yttertygel, så det är nått nytt jag har lärt mig idag :)<3 Efter jag hade ridit så tränsade/sadlade jag av och borstade sen av henne, vi pratade lite med Eva och sen for vi hem. ska nog fara och provrida joy i helgen igen om det passar för eva ;) längtar<3 hoppas att jag får börja sköta denna underbara häst! :D<33

Kommentarer
Postat av: Lollipop

Gud vad skojj! :) Ännu skojigare blir det om du provrider på söndag :) för då om du vill kan du va med mig och siri! :):):):)

2009-02-15 @ 21:56:21
Postat av: Fanny

sv; ja vi måste göra om det och Kladkakan blev svin god !! :D

kraam

2009-03-08 @ 16:01:29
URL: http://feffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0