staaan m lova och fannyy<333

idag var jag på stan med lova och fanny, efter skolan :)<3
hittade en tröja på JC för 49:- men jag hade inga pengar :((
fast det är inte den enda orsaken.. hehe x)
jag skulle fått låna av lova men jag ringde och frågade mamma
om jag fick köpa den och hon sa nej.. :'(
skit också! den var så snygg! Fanny hittade ett grått linne och
lova hittade ett par snygga jeans ;) jag köpte igenting xD Haha.
-nu har jag svinont i fötterna för jag har gått hela dagen.
först från skolan till bibblo, sen från bibblo till skolan och direkt
till stan igen när vi kommit till skolan för vi slutade när vi kommit fram
till skolan. sen har vi ju gått 2 timmar på stan också och sen gick vi
hem, vilket tog 30 minuter -.-' mycket gående idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0