längtar snart ihjäl mig x)<3333

  • Längtar så enormt mycket! 
  • Kan ni gissa till vad? :)
    Längtar till några saker, inte bara en :p<3

    Längtar till sommarlovet, för då ska jag och siri vara i stallet hela dagarna med våra söta hästar<3
    Längtar till påsklovet, för då ska jag och siri vara i stallet hela dagarna med våra söta hästar<3
    Längtar till mina, eller egentligen Joysans, saker kommer! Har beställt från horze.com till joysan :)
    Beställde reflexer till träns, nosludd, nackludd och pannborste.
    Och så ska jag köpa ett svart grimskaft till henne på ÖoB :)
  • Ska ha mörkgröna och svarta saker till henne :)

vii<3

Kommentarer
Postat av: Lollipop

sötaste! :) måste ju se dig rida henne nån gång (a)?

2009-03-10 @ 18:42:42
Postat av: Jessie

Fin häst! :) verkligem jätte söt, när jag red på luleå ridklubb så var det en liknande häst som såg ut som den där (a)'

2009-03-12 @ 17:48:07
URL: http://jessiepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0